Контакт-центр (057) 76-62-104
 
Контакт-центр (057) 76-62-104

До уваги клієнтів

08.03.2018 / 11:15

ПАТ «Харківгаз» відкриває додатковий канал спілкування з клієнтами щодо якості послуг

Для контролю за якістю послуг, що надаються підрозділами ПАТ «Харківгаз» мешканцям Харківської області та врахування думки споживачів, компанія відкриває додатковий канал спілкування з клієнтами. Обґрунтовані зауваження щодо роботи працівників, ввічливості, якості наданих послуг мешканці області можуть направляти на електронну адресу ПАТ «Харківгаз» dialog@khgas.com.ua.
Послуги ПАТ "Харківгаз" Послуги ПАТ "Харківгаз" ФОТО: 104.ua

Протягом грудня 2017р. – січня 2018р. ПАТ «Харківгаз» провело опитування серед мешканців області щодо роботи служб та сервісів компанії. Найвищу оцінку споживачів отримали контролери та Особистий кабінет ПАТ «Харківгаз» - 9 та 9,1 бали відповідно. Оцінювання здійснювалось за 10-ти бальною шкалою.

«Нам важливо зрозуміти причини зауважень наших клієнтів до роботи працівників і компанії в цілому. ПАТ «Харківгаз» аналізуватиме зауваження, пропозиції кожного клієнта, вживатиме заходи для врегулювання питань. Якщо такі питання входять до компетенції компанії», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Харківгаз» Ірина Манько.

Повідомлення про не коректну поведінку працівників, зауваження до виконаної роботи, пропозиції, тощо мешканці Харківської області можуть направляти на електронну адресу ПАТ «Харківгаз» dialog@khgas.com.ua. Відповідь на електронне повідомлення не надаватиметься кожному споживачу окремо. Проте всі зауваження оброблятимуться компанією, а клієнти будуть сповіщені про прийняті рішення і заходи інформаційними повідомленнями.

Переважна більшість споживачів під час опитування зазначили про накопичення боргів через високу ціну газу. ПАТ «Харківгаз» інформує, що не має впливу на формування ціни газу та не отримує її. Компанія забезпечує доставки палива газопроводами, ліквідацію аварійних ситуацій, повірку лічильників, здійснює ремонт та обслуговування газового обладнання.