Контакт-центр (057) 76-62-104
 
Контакт-центр (057) 76-62-104

Новини

18.06.2018 / 13:29

Понад 70% споживачів газу Харківської області використовують сучасні сервіси ПАТ «Харківгаз»

Понад 70% клієнтів ПАТ «Харківгаз» обрали сучасні сервіси компанії для передачі показань лічильників газу. Нині такими сервісами є Особистий кабінет, SMS-інформування, інтерактивне голосове меню IVR. Найпопулярнішим сервісом серед мешканців Харківської області є Особистий кабінет. Щоденно його користувачами стають близько 60 родин регіону.
Особистий кабінет - це зручний дистанційний сервіс для взаємодії з газовими компаніями Особистий кабінет - це зручний дистанційний сервіс для взаємодії з газовими компаніями ФОТО: 104.ua

За останні півтори року кількість споживачів, що користується SMS-інформування для передачі показань лічильника ПАТ «Харківгаз» збільшилась в 10 раз. Нині через SMS показання лічильника передають більше 100 тис. клієнтів компанії. З початку поточного року до онлайн-сервісу Особистий кабінет долучилось 10,5 тис. споживачів газу.

Щоб скористатись можливостями Особистого кабінету, необхідно одноразово витратити 5-ть хвилин свого часу та пройти онлайн-реєстрацію, при SMS-інформуванні передаються показання лічильника газу, зазначається номер особового рахунку і очікується підтвердження прийому даних.

В разі обрання голосового меню IVR, дані лічильника газу вводяться споживачем самостійно з телефону.

«Впровадження низьки сучасних сервісів, дозволило ПАТ «Харківгаз» уникнути черг та дискомфорту для споживачів в дні пікових навантажень. Наразі в центрах обслуговування споживачів показання газового лічильника передають лише 7% наших клієнтів. В переважній більшості, це люди які прийшли на консультацію в газову компанію та одночасно проінформували про дані приладу обліку», зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Харківгаз» Ірина Манько.

Як свідчить практика, активними користувачами онлайн-сервісів ПАТ «Харківгаз» є не лише молодь, але й люди похилого віку. Допомогу в реєстрації своїм батькам активно надають молоді члени родини. Будь-які консультації стосовно онлайн-сервісів газової компанії, реєстрації Особистого кабінету, SMS передачі показань газового лічильника, отримання через SMS інформації щодо стану особового рахунку також можна отримати в центрах обслуговування ПАТ «Харківгаз».