Контакт-центр (057) 76-62-104
 
Контакт-центр (057) 76-62-104

Новини

15.01.2019 / 08:27

В Харківській області шахраї видають себе за працівників газової компанії

ПАТ «Харківгаз» закликає споживачів бути пильними. Всі працівники ПАТ «Харківгаз» мають при собі посвідчення з фото, посадою, логотипом і печаткою компанії, яке вони зобов’язані пред’явити клієнту. В Харківській області шахраї відновили спроби ошуку людей під виглядом працівників газової компанії.
ПАТ "Харківгаз" обслуговує понад 1,0 млн. одиниць побутових газових приладів споживачів ПАТ "Харківгаз" обслуговує понад 1,0 млн. одиниць побутових газових приладів споживачів ФОТО: ПАТ "Харківгаз"

«Ми закликаємо всіх споживачів газу обов’язково переконатись в наявності службового посвідчення перед допуском невідомої особи в свою оселю, ретельно перевірити посвідчення, в разі сумніву звернутись для уточнення інформації в ПАТ «Харківгаз», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Харківгаз» Ірина Манько.

На службовому посвідченні, яке обов’язково має кожен працівник ПАТ «Харківгаз» і яке повинен пред’явити споживачу розміщене фото працівника, зазначена його посада, термін дії посвідчення, стоїть підпис керівника, логотип та печатка ПАТ «Харківгаз». Крім того, робітники аварійно-диспетчерських служб, слюсарі одягнені у форму компанії. Всіх працівників можливо додатково перевірити за телефоном контакт-центру ПАТ «Харківгаз» (057) 766-21-04, 067 01 13 104.

Про підозрілих осіб, які намагаються потрапити в будинок під виглядом газовиків, ПАТ «Харківгаз» просить своїх клієнтів негайно повідомляти поліцію.

ПАТ «Харківгаз» звертає увагу своїх клієнтів, що заміна газового обладнання проводиться компанією за заявою споживача. Заяву споживач самостійно надає до центру обслуговування клієнтів, за місцем проживання. Вартість робіт оплачується виключно в безготівковій формі у відділеннях банку.

Виїзди аварійних бригад ПАТ «Харківгаз» здійснюються безкоштовно але за попереднім викликом споживача, його рідних, сусідів. При цьому, всі без виключення працівники компанії перед зняттям даних лічильнику, оглядом обладнання та мереж в будинку, потраплянням у оселю зобов’язані пред'явити споживачу службове посвідчення.