Контакт-центр 057-766-21-04
 
Контакт-центр 057-766-21-04
08.11.2016 / 14:29
Контакти ПАТ "Харківгаз"
Завдяки впровадженню нових сучасних сервісів, вирішити свої газові питання мешканці Харківської області можуть без відвідування газової компанії. Але в деяких випадках: підписання договорів, переоформлення особового рахунку, подання заяви на газифікацію, тощо вирішення питань потребує присутності споживача.
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: 104.ua

Щоб вирішити газові питання або дізнатись необхідну інформацію мешканці Харківщини можуть скористатить одним з зручних для себе способів.

Виклик аварійної газової служби здійснюється за окремими телефонними номерами оперативного реагування ПАТ "Харківгаз".

Отримати консультацію в контакт-центрі ПАТ "Харківгаз"

Контакт-центр ПАТ "Харківгаз" працює щоденно, без вихідних.

Консультації операторами контакт-центру здійснюються щоденно з 8 до 20 години. В автоматичному режимі контакт-центр ПАТ "Харківгаз" працює цілодобово.

Як отримати консультації та відповіді на питання в контакт-центрі ПАТ "Харківгаз":

  • зателефонувати за номером 766-21-04. Прослухати необхідну інформацію в голосовому меню або зачекати з’єднання з оператором;
  • відправити листа з запитанням на електронну адресу  contact@kh.104.ua.

Як передати показання лічильника газу можна дізнатися тут.

 

Вирішити питання через Особистий кабінет на сайті газової компанії

Звернутись до центрів обслуговування клієнтів

Як викликати аварійну газову службу 104